Mä oon tässä nyt realistisesti asetellu tavoitteita ja suunnitelmia treeneille loppuvuodeksi. Mutta joo muistilista sitten muun tekstin lopuksi. Tänään sain touhukkuus puuskan ja ilmotin Kion ens sunnuntain 5.9 kokeeseen Lahteen. Eli mennään ottaa yks alokoe vielä ennen muista suunnitelmia. Suurimpana tavoitteena nyt tuoda käytännössä kokeeseen mun treeneissä luomia kisarutiineja. Eli testing testing. Tulevalla viikolla treenaillaankin vaan muutamia pikkujuttuja eli liikkeestä seisomisen nopeuttamista, paikallamakuuta lisää ja käskytettynä liikkeiden tekemistä ja sitten pidän kaks totaalitaukopäivää ja katotaan mitä saadaan aikaiseksi sitten sunnuntaina. Odotan oikein innolla.

Tänään tehtiin kaikki liikkeet hyppyä lukuunottamatta putkeen, ja intoa on tosi hyvin. Tarkkuutta vielä tuohon liikkeestä seisomiseen ja sit se on just sitä mitä mä haluun.

Tän vuoden aikana ois siis tarkoitus vielä tavoitella Kion kanssa BH:n suorittamista, jotta sitten talvella keskityttäis tottikseen ja saatais ens vuonna korkattua sitten jälkikokeet. Agilityn suhteen tehdään järjestelmällisesti ohjauskuvioita ja opettaa se hiivatin keinu Kiolle, vähän oli unohtunut koko kiikku. Lisäksi vois ton Robin kanssa taas käydä muutamat kisat testaamassa. Suurin tavoite agissa kuitenkin tällä hetkellä on saada Kio kestämään mun liike kentällä.

Sitten se mun muistilista loppuvuodelle:

-Kunnon jälkitreenejä Kiolle ainakin 4 vielä

-Viestitreenit Kiolle ja Keikolle joka toinen viikko

-Robille kaks agirataa kisoissa

-Kiolle keppien ilmaisun opettaminen tän vuoden puolella, kunnolla kuntoon tää

-tottistreenejä kerta viikkoon läpi loppuvuoden

-TK1 mahdollisesti vielä Kiolle, joten yks koe täytyy repästä jostakin vielä Lahden jälkeen

-Keppittelyä osana rataa vahvistaa molemmille koirille

Ja sit tietty peukutetaan Kion ja muiden pentueen koirien terveystuloksia.