Eli viime sunnuntaina Kio oli paikkaamassa Robia agivuorolla. Tehtiin puolivalssia siivekkeillä vapaaharjoittelu puolella ja ihan yleisesti kerrattiin mitä se agility taas olikaan. Kio oli tosi intona, radan rakennuksen ajan istui nätisti ja hiljaa, mutta kun päästiin esteille ni kiesus mitä räyskäämistä, ihme että se edes kuuntelee tai keskittyy samaan aikaan.

Radalla tehtiin irtoamisharjoitusta hyppy ja putkeen ja hyppy hyppy putki. Lisäksi tehtiin takaakiertoa joka olikin ihan Kion bravuuri. Kouluttajan mielestä Kio kuuntelee ja hakee tosi hyvin. Seuraa mua tosi tarkkaan. Sano, että vaikuttaa oikein lupaavalta junnulta. Ihan älyttömän nopee se kyllä on, että mulla on kyllä tekemistä että pidän ohjauksen tarkkana ja oon koko ajan ajoissa.

Eilen oltiin taas HPH:n treeneissä ja kivasti meni. Mä olin nyt selkeesti parempi palkkaamisen ja koiran viretilan hallinnan suhteen. Ja seurauspaikkakin oli vähän parempi. Treenaillaan taas kotona lisää kun saatiin taas hyviä vinkkejä.

Robi on mun silmään ollu oireeton nyt kuluneen ajan tässä välissä. Sen kanssa on tehty vaan rauhallisia remmilenkkejä ja eilen pistin sille sen toisen Cartrophen injektion. Katellaan nyt rauhassa mihin suuntaan mennään.