Oon tällä viikolla nyt sitten panostanut runsaasti Robin paikallamakuun harjoitteluun. Käytössä on ollut takapalkkana kuppi jossa jotain super nannaa ettei varmastikaan tuu mun luo. Takapalkka on toiminut tosi hyvin. Robi on maannut ensinnäkin tosi rauhallisena jopa kolmen minuutin aikoja välillä. Ei oo piipannut eikä vaikuttanut muutenkaan levottomalta lainkaan.Alkuun naksuttelin kun oli hyvänoloisesti, mutten käyny palkkaamassa, nyt en oo enää naksutellukkaan.

Takapalkan on hiffannut hienosti tuohonkin sillä oon palattuani vapauttanut samantien taakse. Nyt yhdellä kertaa sitten kun mulla olikin kippo taskussa ja käskin sivulle ni pinkas pätkän taakse. Jotenka nyt sitten takapalkalla tehdään enää ihan muutama kerta, muuten otan aina kipon mukaan ja palkkaan sitten ite. Muutama kerta taidetaan viikonloppu puolella tehdä myös silleen et näytän kupin, sit mennään ikäänkuin kehään ja tehdään makuu ja sit suorituksen jälkeen juostaan kupille sinne sivuun..

Oon tehnyt varuiks vähän pidempiä makuita jottei ainakaan ajan kanssa tuu ongelmaa. Kaiken kaikkiaan musta tuntuu et nyt sil on vahvempi makuu kuin koskaan. On myös tehty häiriössä ja toisten koirien kanssa, eikä mitään ongelmaa.

Nyt lämpimillä keleillä on mennyt suoraan lonkallekin makuuseen, minkä saa mun puolesta tehdä, kunhan ottaa rennosti se on tärkeintä.

Jäävät tuntuis olevan vahvoja. Hyppyä täytyy kertaalleen ens viikolla käydä tuossa Viilarin kentällä vahvistamassa. Luoksetulo on kunnossa. Seuraamista otan ihan muutaman kerran ens viikolla ja sit saa olla. Perjantaina saa sit olla ihan rauhassa ennen lauantaina koetta.

En tiie et onko mahduttu mukaan tuohon 11.6 kokeeseen ku sielt ei oo tullu mitään vastausta vielä mut aattelin et jos mahdutaan ni mennään sinne sit vielä ennen heinäkuun kastrointia ja luustokuvausta.