Eilen oli kolmas kerta Robin ja mun agilitynalkeiskurssista. Tällä kertaa esteinä pituus, muuri, pöytä ja keppien kertausta.

Pituudessa ei ollu mitään ongelmaa, ei edes kun laudat laitettiin niin kuin niiden kuuluu olla. Eli ei koittanut ottaa vauhtia esteestä. Mun vaan piti olla tarkkana käskyn kanssa, Robi nimittäin hyppäs heti kun sanoin joten yhdellä kertaa otti hirmu loikan kauempaa. Opinpahan minäkin jotain.

Pöytää tehtiin eka minikorkusella. Laitoin namialustan sinne ja käskystä pöydälle ja seiso käskystä paikallaan just niin kauan ku mä halusin. Tosi hieno Robi! Maxipöydälle sama homma ei mitään ongelmaa, muutamia toistoja otettiin siihenkin. Täytyy sit vaan huolehtia kun vauhtia tulee lisää että oppii hiljentämään tullessaan pöydälle jottein lennä sieltä samantein alas.

Muuria otettiin mini/medi koolla eikä siinäkään mitään ongelmaa sama rutiini kuin normaalilla hyppyesteellä.

Keppejä vispailtiin ja ne meni hyvin, kun tää ohjaajakin tietää jo minne kätensä tunkee. Jostain syystä kouluttaja halus tunkee vielä kuus keppiä lisää et otettiin sit 12 kepillä pari kertaa. Mun mielestä se oli vähän turhaa vielä tässä vaiheessa, mutta pidin suuni kiinni.

Robi oli odotteluajat tosi rauhallinen ja oli oikein ilo tehdä sen kanssa treeniä, vaikka tän kertaiset treenit oli mun mielestä vähän tylsät.

Ens kerralla taitaa olla ohjelmassa okseri, keinu ja ehkäpä a-estekin. Kieli ulkona