Viime viikon perjantaina ei oltu Kion kanssa treeneissä kun hallin katon lumikuorman vuoksi treenit oli peruttu. Eilen oli sitten korvaava kerta ja samalla Toko1-kurssin viimeinen kerta. Tehtiin kaikkia ALOn liikkeitä jossain määrin. Seuraaminen oli hienoa tällä erää ja muutenkin kivassa vireessä. Jäävistä maahanmeno on nyt vahvistunut ja seisomisen suhteen on hiukan epävarma, mutta myöskin vire välillä liian korkeella joten noita täytyy treeniä lisää. Luoksari oli hieno, tuli oikein nätisti reippaasti suoraan eteen. Edestä sivuuntuloa otetaan yhäkin pääosin vain erillisenä. Käännökset seuraamisessa oli hyviä, käytti hyvin takaosaa. Ja hyppy on ihan Kion lemppari, heti kun näkee sen ni juoksis suorittamaan vaikka 10 metrin päästä. : ) Suurin treenin paikka meillä on nyt ehdottomasti paikalla pysyminen, vire kun nousee tai häiriötä tulee enempi niin ei keskity enää kunnolla paikalla pysymiseen. Ja nyt en tarkoita vaan maassamakuuta vaan ylipäätään pitää rakentaa sille tietynlaista mielentilaa enempi noihin hetkittäisin odottamiseen kuten esimn. luoksarin yhteyteen. Kion siis oon ilmoittanut Lahteen 1.5. Ens viikon perjantaina alkaa meillä sitten Toko2-kurssi johon päästiin Reean ja Nopan kanssa mukaan.

Robin Cartrophen-injektiot päättyivät tällä viikolla ja ens ke tulee 4 viikkoa täyteen, joten ollaan nyt pikkuhiljaa lisätty liikuntaa ja tällä viikolla myös päästetty vähän kulkemaan vapaana. Robi on vaikuttanut mun silmään reippaammalta ja iloisemmalta kipulääkekuurin päätyttyä. Liikkuminen on ollut puhdasta mun silmään ja jumppaillaan vielä polvea lisää. Kio tulee kuitenkin mun sunnuntaina viimeiselle halliagilitylle, kun haluan ensin nostaa Robin arkiliikunnan normaaliin ja nähdä siten miltä se polvi sitten näyttää. Molemmat koirat jatkaa agilitya kesäkauden, kunhan Robi pääseen kuntoon ja molemmat sen jälkeen myös pysyvät kunnossa. Robinkin koe lähestyy ja keskityn sen kanssa viikoittain tekemään koko ALO-luokan liikkeet läpi superloppupalkalla. Se osaa nuo liikkeet unissaankin oikein ja suurin ongelma meidän 1-tuloksen edessä olen minä. Joten hiotaan yksinkertaisesti vain kisatilannetta. Ens viikonloppuna ois möllitkin Robilla johon toivottavasti keretään. Mulla kun sattuu olemaan siinä vielä aamuvuoro.