Tosiaan Kio pallero on viime päivinä huomannut osaavansa vallan taidokkaasti hyppiä erinäisten asioiden päälle. Omavaltaisesti käy sohvalla (tosin Robin mallista, kun Robilla on oikeudet siellä olla) ja spurttailee sieltä mun sänkyyn ja takaisin. Yöllä saattaa löytää Kion mun jalkopäästä nukkumasta.

No nyt Kio olikin meidän poissaollessa keksinyt hypätä työpöydän edessä olevalle tuolille. Oli sitten askarrellut hienoa silppua mun vuokralaskusta ynnä kaikesta muusta pöydällä olevasta. Tietokone tosin oli saanut olla rauhassa. Oli myös levittänyt kaikki mun yliviivaustussit pitkin lattioita, muttei sentään ollu niin taitava kun Robi pentuna joka oli piirrelly niillä omaan petiinsä. Täytyypä nyt taas ruveta paremmin kiinnittään huomiota tavaroiden pois laittamiseen.

Iltalenkillä Kio veti ihan mielettömiä spurtteja meidän ympärillä ja otti kotona vielä hirveet hepulijuoksut ympäri mun yksiötä. Nauru

Tosi nopeasti Kio kyllä oppii asioita. Usein kun ottaa namin vasempaan käteen ni pikkuinen on jo perusasennossa vieressä.

Oon kovasti yrittäny puhua Kiolle että nostais toisenkin korvansa pystyyn kun nyt tuo vasen on pystyssä mutta oikea ihan litassa sivulle. Katotaan nyt miten asettuvat ja mihin. Hymy